Werken bij Transport Vanneste is werken in een jong en dynamisch team met een familiaal karakter.
Ben je ook praktisch, gedreven, klantgericht en positief ingesteld?
Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Interesse om bij Transport Vanneste te werken, maar geen openstaande vacatures?
We staan steeds open voor spontane sollicitaties.
Transportplanner - Containertransport
Wat ga je doen?
- Je stelt dagelijks de planning op voor 12 tot 15 chauffeurs, waarbij communicatie met de klanten en het eigen magazijn een belangrijke rol speelt.
- Je volgt de planning van A tot Z op, inclusief administratieve voorbereiding en afhandeling.
- Je bent het aanspreekpunt voor chauffeurs waarbij je zorgt voor heldere communicatie en begeleiding van de opdrachten. Je lost eventuele problemen snel op.
- Je denkt mee met de klanten en je kan zorgen voor de juiste oplossing.
Wie ben jij?
- Je bent in het bezit van een Bachelor diploma Logistiek of je hebt ervaring in transportplanning. Ervaring met programma's als Transics en TAS zijn een extra troef.
- Je hebt een passie voor organiseren en verliest daarbij het nauwkeurig werken niet uit het oog.
- Je kan snel schakelen bij veranderingen in de planning en blijft kalm onder druk. Je zorgt ervoor dat alles op wieltjes loopt.
- Je bent een echte teamspeler die samen met collega’s streeft naar een efficiënte samenwerking om de beste service te leveren aan onze klanten.
- Je kan goed communiceren in het Nederlands en het Frans.
Wat bieden wij jou?
- Lachen, leren, plannen! Een gezellige werksfeer waar elke dag weer een beetje anders is.
- Opleiding on the job van een collega die jou alles leert wat je moet weten.
- Een salarispakket waar je blij van wordt!
- Goede werk-privébalans in een 37-urige werkweek.
- Je komt terecht in een familiaal transportbedrijf dat al jaren staat te shinen in de transportwereld. Of het nu gaat om huifvervoer, containervervoer of opslag: we doen het allemaal met veel passie. Het is een plaats waar je je snel thuis zult voelen, zowel professioneel als persoonlijk. En we beloven je: een dag is nooit saai!
Klaar voor deze uitdaging?
Stuur je cv en motivatiebrief naar Marieke via jobs@vanneste.be. We kijken uit naar jouw sollicitatie en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Transportplanner!
Transportplanner - Distributie/Nationaal transport
Wat ga je doen?
- Je stelt dagelijks de planning op voor 5 tot 7 chauffeurs, waarbij communicatie met onze andere afdelingen een belangrijke rol speelt.
- Je schakelt snel van klant naar chauffeur om zo alles tijdig geleverd te krijgen. Je bent in staat om direct knopen door te hakken en de planning on the spot te wijzigen.
- Je hebt een ruimtelijk inzicht om zo distributiewagens zo efficiënt mogelijk te laten rijden.
- Je lost problemen waarmee chauffeurs geconfronteerd worden snel op.
- Je staat in voor een correcte administratieve afhandeling van de transporten en kan instaan voor een kostenberekening van de wagens.
- Je denkt mee met de klanten en je kan zorgen voor de juiste oplossing.
Wie ben jij?
- Je bent in het bezit van een Bachelor diploma Logistiek of je hebt ervaring in transportplanning. Ervaring met programma’s als Transics en TAS zijn een extra troef.
- Je bent een echte organisator maar bovendien ook zeer klantgericht.
- Je gaat accuraat tewerk, weet in te spelen op de juiste prioriteiten en weet het hoofd koel te houden in stresssituaties.
- Je bent analytisch, neemt initiatief en denkt actief mee met de organisatie om processen en systemen te optimaliseren of efficiënter te maken.
- Je bent een echte teamspeler die samen met collega's streeft naar een efficiënte samenwerking om de beste service te leveren aan onze klanten.
- Je hebt een vloeiende kennis van het Nederlands en het Frans.
Wat bieden wij jou?
- Lachen, leren, plannen! Een gezellige werksfeer waar elke dag weer een beetje anders is.
- Opleiding on the job van een collega die jou alles leert wat je moet weten.
- Een salarispakket waar je blij van wordt!
- Goede werk-privébalans in een 37-urige werkweek.
- Je komt terecht in een familiaal transportbedrijf dat al jaren staat te shinen in de transportwereld. Of het nu gaat om huifvervoer, containervervoer of opslag: we doen het allemaal met veel passie. Het is een plaats waar je je snel thuis zult voelen, zowel professioneel als persoonlijk. En we beloven je: een dag is nooit saai!
Klaar voor deze uitdaging?
Stuur je cv en motivatiebrief naar Marieke via jobs@vanneste.be. We kijken uit naar jouw sollicitatie en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Transportplanner!
Wagenparkbeheerder
Wat ga je doen?
- Je staat in voor het inplannen van de periodieke keuringen & preventieve onderhoudsbeurten van onze vloot van vrachtwagens, opleggers, containerchassis en bestelwagens, zodat onze vrachtwagens altijd in topconditie blijven.
- Je houdt alle administratie mbt onderhoud, keuringen en schade bij zodat je pro-actief kan handelen om ongevallen te vermijden.
- Als er een probleem is, weten de collega's jou te vinden. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor defecten en schade, en je lost het snel en efficiënt op.
- Wanneer er iets misgaat, ben jij de redder in nood. Je geeft schadegevallen aan en zorgt ervoor dat alles netjes wordt afgehandeld met de verzekering.
- Je beheert de voorraad van wisselstukken en banden en plaatst tijdig bestellingen zodat onze vrachtwagens nooit lang moeten stilstaan.
- Je hebt oog voor detail en voert regelmatig visuele controles uit op onze vrachtwagens. Bandenstaat, schade, noem maar op - jij ziet het meteen.
- Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor externe garages in verband met onderdelen, herstel en onderhoud en zorgt ervoor dat de wagens snel terug de weg op kunnen.
Wie ben jij?
- Je behaalde een hoger diploma of je bent gelijkwaardig door ervaring;
- Je werkt vlot met MS Office (o.a. Excel) - kennis van andere programma zijn een pluspunt;
- Je hebt uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden, met het vermogen om prioriteiten te stellen en onder druk te werken.
- Je gaat accuraat tewerk, weet in te spelen op de juiste prioriteiten en getuigt van de nodige stressbestendigheid en assertiviteit.
- Je bent dynamisch, neemt initiatief en denkt actief mee met de organisatie om processen en systemen te optimaliseren of efficiënter te maken.
- Je bent een echte teamspeler die samen met collega's streeft naar een efficiënte samenwerking om de beste service te leveren aan onze klanten.
- Je organiseert je taken autonoom en respecteert de vooropgestelde deadlines.
- Je hebt een vloeiende kennis van het Nederlands en Frans.
Wat bieden we jou?
- Lachen, leren, organiseren! Een gezellige werksfeer waar elke dag weer een beetje anders is.
- Opleiding on the job van een collega die jou alles leert wat je moet weten.
- Een salarispakket waar je blij van wordt!
- Goede werk-privébalans in een 37-urige werkweek.
- Je komt terecht in een familiaal transportbedrijf dat al jaren staat te shinen in de transportwereld. Of het nu gaat om huifvervoer, containervervoer of opslag: we doen het allemaal met veel passie. Het is een plaats waar je je snel thuis zult voelen, zowel professioneel als persoonlijk. En we beloven je: een dag is nooit saai!
Klaar voor deze uitdaging?
Stuur je cv en motivatiebrief naar Marieke via jobs@vanneste.be. We kijken uit naar jouw sollicitatie en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Wagenparkbeheerder!
HR & Payroll Officer
Wat ga je doen?
- Je neemt een allround rol in op vlak van personeelszaken (bv. ingeven ziekte en verlof, voorzien van attenties, aanspreekpunt voor vragen, …).
- Je bent verantwoordelijk voor de kwalitatieve en tijdige loonadministratie, en dit grotendeels voor de chauffeurs, maar ook voor onze magazijniers en bedienden.
- Je zorgt voor de administratieve verwerking en opvolging van de volledige personeelsadministratie (bv. rijbewijzen, bestuurderskaarten, ...)
- Je biedt antwoorden aan medewerkers op specifieke vragen i.v.m. payroll en loonadministratie.
- Je neemt het volledige on- en offboarding proces voor je rekening: zowel de administratieve kant als de verwelkoming op de eerste dag.
- Je neemt initiatief, denkt mee rond optimalisaties en efficiëntie in systemen, tools en processen en onderneemt daarvoor de nodige acties ter verbetering.
- Je houdt je kennis up-to-date wat betreft sociale wetgeving en kan hierbij rekenen op de ondersteuning van het sociaal secretariaat met wie je nauw samenwerkt.
- Je ondersteunt (op termijn) het volledige rekruteringsproces bij nieuwe vacatures (vacature lanceren, binnenkomende CV’s screenen, eerste selectie interviews, communicatie naar sollicitanten en eventuele externe partners, …)
Wie ben jij?
- Je bent in het bezit van een bachelor diploma Human Resource Management en hebt minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
- Je hebt kennis van payroll (voor chauffeurs). Mocht je die niet hebben, dan ben je bereid je hierin in te werken en bij te scholen waar nodig.
- Je gaat accuraat tewerk, weet in te spelen op de juiste prioriteiten en weet het hoofd koel te houden in stresssituaties
- Je houdt van een afwisselende, allround job en bent een echte organisator die klantgericht is.
- Je bent dynamisch, neemt initiatief en denkt actief mee met de organisatie om processen en systemen te optimaliseren of efficiënter te maken.
- Je organiseert je taken autonoom en respecteert de vooropgestelde deadlines. Daarnaast ben je een communicatieve en enthousiaste teamplayer.
- Je hebt een vloeiende kennis van het Nederlands en Frans.
Wat bieden wij jou?
- Lachen, leren, organiseren! Een gezellige werksfeer waar elke dag weer een beetje anders is en waar je zelf een belangrijke schakel in bent.
- Opleiding on the job van een collega die jou alles leert wat je moet weten.
- Een salarispakket waar je blij van wordt!
- Goede werk-privébalans in een 37-urige werkweek.
- Je komt terecht in een familiaal transportbedrijf dat al jaren staat te shinen in de transportwereld. Of het nu gaat om huifvervoer, containervervoer of opslag: we doen het allemaal met veel passie. Het is een plaats waar je je snel thuis zult voelen, zowel professioneel als persoonlijk. En we beloven je: een dag is nooit saai!
Klaar voor deze uitdaging?
Stuur je cv en motivatiebrief naar Marieke via jobs@vanneste.be. We kijken uit naar jouw sollicitatie en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe HR & Payroll Officer!
Vind je niet wat je zoekt tussen onze openstaande vacatures?
Wil je samen met ons team op weg om onze klanten de beste logistieke service te bieden?
We bekijken elke spontane sollicitatie met volle aandacht en laten je snel iets weten.